Bushman
E-shopy na míru pro Česko, Slovensko, Polsko a Německo včetně internetového marketingu
Známé značce outdoorového oblečení Bushman jsme v roce 2017 vytvořili e-shop pro čtyři země včetně napojení na centrální systém správy produktů. Celý projekt byl vytvořen pro klienta na míru, jak jinak než s originální grafikou. Pro vývoj jsme použili osvědčenou platformu Prestashop. Po původní agentuře jsme také převzali realizaci internetového marketingu.
Bannery pro web
Veškerý design byl podřízen korporátní grafice značky. Nejen webové bannery, ale také vzhled newsletterů a vizuály pro reklamní systémy musely zcela korespondovat s grafikou, která je zákazníkům důvěrně známá. Jelikož jsme realizovali internetový marketing pro Česko, Slovensko, Polsko a Německo, musely být všechny akce a zvýhodnění lokalizované. Probíhala zde úzká spolupráce s překladatelskými agenturami.
E-mailing
U klienta Bushman jsme pro e-mailing zvolili platformu Mailchimp. Byla vytvořena a lokalizována responzivní šablona. Díky nemalé databázi věrných zákazníků e-mailing vykazoval velmi dobré výsledky a byl důležitým prvkem celého marketingového mixu. V rámci jednotlivých e-shopů jsme vytvořili systém, který dále podporoval akvizici nových kontaktů. E-mailing nebyl jen o produktech a nabídkách. Snažili jsme se pravidelně informovat zákazníky o expedicích a zákulisí značky.
PPC a Facebook kampaně
Facebook kampaně byly hlavním akviziční kanálem. Výjimečnost této reklamní platformy spočívá zejména v možnosti přesného cílení. V rámci marketingového mixu jsme také hojně využívali remarketing v reklamních sítích Google Ads a Seznam Sklik. Důležitá byla častá obměna vizuálů, tak, aby stále kopírovaly novinky a akce značky.