Jak na 10 tis. návštěv za měsíc z neplaceného vyhledávání
Firma Bazény Šulc patří mezi naše dlouholeté klienty. Kromě správy webové prezentace se staráme o optimalizaci pro vyhledávače a Facebook kampaně. Organická návštěvnost z vyhledávačů je v současné době hlavní akviziční kanál. Před lety jsme zde „koketovali“ také s PPC kampaněmi. Zejména pro vysokou konkurenci a cenám za prokliky vyhnaným do extrému jsme tuto cestu zavrhli.
Respozivita, rychlost a přehlednost pro uživatele
Vyhledávače by nikdy nehodnotili web https://www.bazeny-sulc.cz/ dobře, aniž by uživatelé na webu komfortně nenacházeli odpovědi na své vyhledávací dotazy. Web je postaven na Opensource Drupal, přičemž jsme kladli důraz na rychlé načítání. Web byl pro zrychlení načítání přemístěn na VPS. Na sdíleném hostingu jsme nedokázali dosáhnout stabilního výkonu.
Přehledná nabídka jednotlivých produktů
Nejdůležitější částí celého procesu výběru bazénů je produktový detail jednotlivých setů. Díky integrovanému konfigurátoru si zde klient může doslova nakonfigurovat bazén na míru. Vše je také doplněno přehlednou animací.
Zákazníkovi přehledně a srozumitelně v sekci „30 DŮVODŮ proč koupit právě od nás“ ukazujeme, v čem jsou bazény od firmy Bazény Šulc dobrou koupí.
Analýza klíčových slov je pro SEO základní pilíř
Psát, že bez analýzy klíčových slov se žádný SEO projekt neobejde je jako nosit dříví do lesa. U projektu pro pana Šulce postupujeme dle analýzy klíčových slov a snažíme se psát obsah, který by pokrýval hledané fráze. Obsah zveřejňujeme do sekce zajímavosti, i jej přidáváme do produktových nabídek přímo do hlavní struktury webu. Jak se nám daří může posoudit na snapu pozic níže. /vytvořen dne 10. 7. 2020/. Mimochodem pro doplnění, pozice pro tento projekt měříme pomocí nástroje Rank Tracker.
Jak si můžete všimnout, zejména ve vyhledávači Google web rankuje na silně hledaná a pro klienta klíčová slovní spojení na dobrých pozicích. Nejedná o krátkodobý jev, ale web je na těchto pozicích udržován již několik let.
A jak mají pozice jednotlivých klíčových slov vliv na návštěvnost? Na snapu níže vidíte, že v červnu roku 2020 přesahovala měsíční návštěvnost 10 000 návštěv. Počet konverzí si klient nepřál zveřejnit, můžeme však v klidu říci, že je jich dost na to aby klient byl spokojený 🙂
S optimalizací a jejími výsledky jsme velmi spokojeni. Daří se nám naplnit výrobní kapacity a firma tak může růst. Náklady na tento druh reklamy jsou přijatelné.
V Google Analytics reportu jste si mohli všimnout, že mezi kanály je také kanál „social“. Využíváme poměrně velké návštěvnosti z organiku pro vytvoření Looklike publik, na které pak cílíme reklamy. V reportu vidíte, že tato návštěvnost má dokonce o chlup lepší parametry /míra okamžitého opuštění a délka trvání návštěvy/ než návštěvnost z vyhledávačů. Při vytváření reklam čerpáme z kvalitních fotek, které klient vždy u realizací pořizuje. Reklamy jsou samozřejmě cíleny geograficky, aby zasáhly lokalitu působnosti.
Jako poslední marketingový kanál, který bych rád zmínil je remarketing v obsahové síti Sklik. Tuto připomínací kampaň jistě není potřeba složitě představovat. Jedná se zpravidla o funkční nástroj pro každý internetový projekt.