Blog
Navigace na webu
Hlavním cílem navigace je pomáhat uživatelům najít to, co hledají, a říci jim, kde se momentálně nachází. Dále také poskytovat informace, jak mohou pokračovat v akci a pomáhat lidem se na webu zorientovat.
VíceResponzivní design webu
Responzivní web umožňuje zobrazování webu na mnoha zařízeních s rozdílným rozlišením obrazovek. Jedná se o optimalizované zobrazení webových stánek na dostupných zařízeních. Zobrazení a obsah stránky se přizpůsobí šířce okna na zařízení.
VíceJak na tvorbu bannerů?
Bannerová reklama je jedním z online marketingových nástrojů, jak svoji firmu zviditelnit. S bannerovou reklamou můžete vytvořit povědomí o vaší nové značce či produktu, budovat brand a připomínat se zákazníkům.
VíceCo je to logomanuál a proč je dobré ho mít
Logo je nedílnou součástí značky, pomáhá zákazníkům si zapamatovat značku, snadno si ji spojit s Vaším logem a mohou se s ním sami identifikovat. Důležitou součástí tvorby loga je logomanuál.
VíceJak SEO copywriting zvyšuje návštěvnost webu?
Co je to SEO copywriting, jak funguje a jak vám pomůže zvýšit návštěvnost na webu? Co vše by měl optimalizovaný text obsahovat? Podívejte se na náš článek!
VíceJak postupujeme při tvorbě webových textů? Aneb, aby texty prodávaly!
Webové texty mají za cíl zaujmout a prodat, ale také budovat vztah se zákazníkem! Jak postupujeme při tvorbě webových textů a na co se copywriter ptá?
VíceJak na rozšíření pro PPC kampaně v Google Ads?
Vytvoření kvalitní PPC kampaně je základem vaší propagace, pokud ale chcete mít viditelnější reklamy než vaše konkurence a získat větší počet kliknutí na vaše stránky, využijte všechny funkce, které vám Google Ads či Sklik nabízí. Zapracujte na rozšíření PPC reklam! Díky tomu budou vaše reklamy poutavější a zajímavější!
VíceJak na tvorbu obsahu pro emailové kampaně?
V online marketingu jistě ze všech stran slýcháváte, že obsah je král internetu. Ano, to je určitě pravda. Ale je důležité naučit se ho využít napříč všemi kanály. Jedním z nich je také email marketing, pomocí kterého můžete efektivně vytvářet a upevňovat vztahy se zákazníky. Jak tvořit obsah pro emailové kampaně, jak takovou kampaň naplánovat, starat se o ni a vyhodnocovat ji?
Více