Grafika
Potřebujete kromě webové grafiky upravit logo, vymyslet design bannerů pro reklamní sítě nebo třeba navrhnout kompletní vizuální identitu? Není problém, rádi vám pomůžeme.
Mrkněte na naše případové studie. Určitě se vám budou líbit.
Bez dobře zpracovaného logotypu to prostě nejde
Logo samo o sobě nic neprodá, to je jasná věc, ale bez něj to prostě nejde. Logo je vlastně takový pozdrav na uvítanou, může udělat dobrý první dojem, nebo to taky na začátku dosti “pohnojit”.
Rádi vám navrhneme originální logo včetně logomanuálu. Potřebujete logo jen pro webovou stránku? Není problém, vymyslíme to.
Logo už mám, chci jen “refresh”
Máte již logo, které ale nefunguje dle představ? Co třeba provést redesign loga? Ne vždy je potřeba vytvořit logo nové, někdy stačí i menší úpravy a logo hned dostane ten správný šmrnc.
Prodávejte i offline – pomůžeme s vizitkou i letákem
Připravíme vám také grafiku tiskovin, jako jsou vizitky, letáky, plakáty, pozvánky, billboardy atd. Máme přístup do placených fotobank, spolupracujeme s copywritery a nad prací přemýšlíme. Nebojíme se žádného zadání a rádi vám pomůžeme.
Reklamní bannery
Potřebujete reklamní bannery pro vaše kampaně? U nás jste na správné adrese. V internetovém marketingu jsme jako ryba ve vodě. Navrhneme vám funkční bannery pro reklamní systémy a sociální sítě, které budou navíci skvěle vypadat. Správné rozměry a velikosti máme samozřejmě v malíku. A když budete chtít, tak vám celou kampaň i zrealizujeme. Více se dočtete v sekci PPC kampaně.
Líbí se vám styl naší práce, ale pořád si nejste jistí?
Mrkněte na naše případové studie
nebo nám rovnou napište či zavolejte.
Je možné vytvořit originální web s cenou do 20.000 Kč?
Jestliže chceme klientovi vytvořit opravdu kvalitní a prodejně funkční webové stránky na klíč, tak v rámci ceny do 20.000 Kč to bude velmi složité, ne-li nemožné. Pojďme se podívat na celý proces tvorby webových stránek v jednotlivých bodech.
ProhlédnoutBezpečnostní agentura a první pozice na Google
Společnost PRO SECURITY patří mezi naše nové klienty. Firma se rozhodla po mnohaletém působení v Německu vstoupit také na český trh. Její značka zde byla neznámá a nebylo na co navazovat. Začali jsme od píky. Jak se nám daří ukáže tato případová studie.
ProhlédnoutJak nastavujeme Google Analytics pro e-commerce projekty – návod krok za krokem
Správné nastavení Google Analytics je pro rozvoj e-commerce projektu jedním z klíčových bodů. Nebudeme si zde vysvětlovat, co je to služba Google Analytics. Tato případová studie je určena pro pokročilejší uživatele, kteří mají základní povědomí o tomto analytickém nástroji a hledají spíše „Best Practice“ jak nastavit Analytics.
Prohlédnout