Případové studie

Věříme, že dobře odvedená práce je nejlepší reklama. Proto vytváříme případové studie, které zachycují postup naší práce. Laskavý zákazník si tak může udělat snadno obrázek o tom, co umíme.

28. 4. 2020

Je možné vytvořit originální web s cenou do 20.000 Kč?

Jestliže chceme klientovi vytvořit opravdu kvalitní a prodejně funkční webové stránky na klíč, tak v rámci ceny do 20.000 Kč to bude velmi složité, ne-li nemožné. Pojďme se podívat na celý proces tvorby webových stránek v jednotlivých bodech.

Prohlédnout

28. 4. 2020

Jak pomocí SEO nastartovat business začínající agentury

Společnost PRO SECURITY patří mezi naše nové klienty.  Firma se rozhodla po mnohaletém působení v Německu vstoupit také na český trh. Její značka zde byla neznámá a nebylo na co navazovat. Začali jsme od píky. Jak se nám daří ukáže tato případová studie.

Prohlédnout

27. 4. 2020

Jak nastavujeme Google Analytics pro e-commerce projekty – návod krok za krokem

Správné nastavení Google Analytics je pro rozvoj e-commerce projektu jedním z klíčových bodů.  Nebudeme si zde vysvětlovat, co je to služba Google Analytics. Tato případová studie je určena pro pokročilejší uživatele, kteří mají základní povědomí o tomto analytickém nástroji a hledají spíše „Best Practice“ jak nastavit Analytics.

Prohlédnout

S Tomášem spolupracujeme již celou řadu let. Dlouhodobě nám spravuje prezentaci našich projektů v oblasti Facility, kde se stará o webové stránky a PPC reklamy. Klíčová je však spolupráce s naším dalším projektem nabytek-ratan.cz. Stará se o celkovou e-komerci a webové stránky. Vše k naší plné spokojenosti. Tomáše můžeme vřele doporučit.

Prokopec Svatomír

A-PROMAX s.r.o.

Nejsme agentura, pracujeme na volné noze

Neplatíte drahé kanceláře, obchodníky a splátku auta majitele. S námi máte jistotu, že je přidělený rozpočet investován efektivně.

Mluví za nás výsledky

Nejlepší reklama je dobře odvedená práce a spokojený zákazník. Mrkněte na naše reference a přesvědčte se sami.

Na projektech zákazníků neexperimentujeme

Máme vlastní úspěšné projekty. Naše doporučení pocházejí od skutečných klientů či obchodních partnerů a mají reálnou podstatu.

Komunikaci považujeme za základ

Jsme dva a umíme se vzájemně zastoupit. Požadavky a problémy řešíme co nejefektivněji. Neděláme mrtvé brouky.