Bezvatriko
Projekt Bezvatriko je taková naše „výkladní skříň“. Interní projekt, který jsme doslova stvořili z ničeho.
Aby „marketér“ nebyl jen suchý teoretik, měl by mít v ideálním případě vlastní projekt, na kterém by si mohl ověřit, zda-li klientům navrhované principy fungují. Projekt, kde by si mohl zkoušet novinky v oboru a nedělat experimenty na projektech klientů. „Bubákovským“ projektem tohoto typu je www.bezvatriko.cz
E-shop na míru s dnes již hodně pokročilou funkcionalitou, který generuje měsíčně milionové obraty.
Bezvatriko.cz a jeho slovenská verze Bezvatriko.sk fungují kompletně na Open source platformě Prestashop. K této platformě jsme přistoupili zejména proto, že v týmu máme velmi schopného programátora, který dokáže do systému implementovat funkcionality na míru přesně dle našich požadavků. V pozadí tak dnes najdete sofistikovaný systém pro tvorbu produktů z připravených designů, kdy jsme schopni velmi rychle generovat náhledové obrázky v mnoha barevných variacích. Velkým pomocníkem je bezesporu skladový systém, který přesně dle jednotlivých objednávek odečítá z fyzického skladu jednotlivé kusy. V neposlední řadě pak generuje podklady pro objednávku textilu u dodavatelů.
Design e-shopu je rovně na míru. V celkové historii jsme UX e-shopu již několikrát přepracovali a stále se jej snažíme zlepšovat. Cílem je samozřejmě spokojený zákazník, zjednodušení nároků na komunikaci se zákazníky a zlepšení konverzního poměru. Při jednotlivých návrzích se snažíme vycházet zásadně z naměřených dat. Samozřejmě nezapomínáme řešit zobrazení na jednotlivých zařízeních.
E-mailing
Pro e-mailing projektu využíváme platformu Ecomail. Responzivní šablona je opět navržena v duchu celkového designu e-shopu, tak aby zákazník jednoznačně identifikoval vizuální podobu projektu. e-mailing je zde důležitou součástí celkového marketingového mixu. Kromě automatických kampaní. Například s nabídkou slevy pro první nákup se jedná o cílené kampaně pro jednotlivé skupiny zákazníků. Rybáři, myslivci atd…
Display kampaně
Kreativa drží jednotnou vizuální linii samozřejmě i u display kampaní. Kampaně v reklamních sítích Google Ads, Seznam Sklik a Facebook Ads jsou tak opět jednoznačně vizuálně identifikovalné s e-shopem. Jako nosný prvek je vždy logotyp + maskot e-shopu opice a barevnost. Kampaně jsou v současné době jak remarketingové, tak připomínací, pro zákazníky, kteří dokončili objednávku.
Tiskoviny
Aby byl zážitek zákazníka z nákupu úplný, nabízíme také dárkové balení. Dárkovou krabici jsme si sami navrhli, otextovali a zařídili její produkci. V každém balíčku zákazník dostává také kartičku se slevou k dalšímu nákupu a nesmí chybět pokyny k praní a reklamační list. Vše opět v jednotném designu.